rameade55canım emadur fitil yokmus artık onun yerine paranox fitil kullanıyorlarms. Bebegim hala huzursuzluğa ve uykusuzluğa devam edince ilk kez dün akşam yarım fitil kullandım. Gece ilk kez güzel uyudu. Yinede kullanın diye ısrar etmem. Sonucta doktor bile kullanma demişti ama artık o kadar yordu ki bebegim kullandım bi seferlik🤦🏼♀️🤷♀️