bebegiminbesigicamdan Oglum 13 aylik yurumuyor siraliyor tutunarak kalkip cok guzel gidiyor ama desteksiz ayakta duramiyor bile gec mi kaldi nasil yurumeye cesaretlendirebilirim
Minikimmm bebegiminbesigicamdan annesi bizde 13 aylığız daha yeni yeni kendini bırakıyor acele etmeyin bence ben kollarından tutup yürütüyorum bide ilk adim arabamız var onunla süre süre açıldı biraz ama haka özgürce yürümüyor sabrediyorum
Ebruli101 bebegiminbesigicamdan bende bugün post açtım canım 10 gün sonra 17 aylık olacak ama korkuyor oğlum cesaretsiz yürüme konusunda arabasıyla koltuklarda gidiyor ama desteksiz yürümesi yok
ilkgozagrimm Geç kalmamış annesi merak etme yürür benim kızımda yaşında koltuklardan tutup yürüyordu ayakta bi kac sanıye duruyordu suan 14 aylık tamamen yürüyor bol bol ellerinden tutup yürütün ben öyle yaptım faydası oldu adım atmaya korkuyordu