herkese iyi akşamlar.
kızım 7 ay 10 günlük, ek gıda ve mama ile birlikte emmeye devam ediyor. Sütüm her zaman vardı ve zaten ili üç saat emzirmesem hafif hafif akardı. Ancak iki gündür sol göğsümde sürekli bir süt akıntısı var. Kızımı özellikle o memede daha çok tutuyorum ve hatta bazen diğerini vermiyorum bile boşaltsın diye ama meme emzirirken sonra da hafif hafif akmaya devam ediyor. Kızım emerken de sanki mastit olmuşum gibi bir ağrı var ama mastit de olmadığıma eminim. Kendi süt kokumdan iğrenir oldum, ne kadar değiştirsem de üzerimi hemen akıyor. Elle sağdım duşta mesela, meme yumuşuyor, bir saate kalmadan yine aynı durum. Hiç başına gelen, duyan var mı acaba, neden olabilir? Doktorluk bir durum mudur emin olamadım, önce size sorayım dedim. Şimdiden çok teşekkürler.