Deletedmom090 soyle yapiyorum sicagi sicagina kavanozluyorum ertesi gun tencerede isitip yediriyorum ben corbalarda yapiyorum bunu ayrica dolaptan cikarip benmari usulu de isitilabilir sanki oyle daha iyi gibi olur 😊 cikarirsiniz kavanozu sicak suya oturttup iliyinca yedirirsiniz ayrica dokmek yerine kendiniz yiyebilirsiniz ben hep yiyorum😀