Merhabalar hayırlı akşamlar. Kuzum bugün iki ay aşısını oldu. 3 iğne yapıldı. Verem aşısı olan kola yapıldı. Hiç ellemeyin dedi hemşire. Ateş olabilir diye calpol aldık. Kızımda şuan için hiçbir şekilde ateş huysuzluk yok. Umarım böyle gider. Bu saatten sonra olma ihtimali var mı ? Bir de bu aşılar uyku yapıyor mu çok güzel uyuyor maşallah gerçi kimyon çayı yapıp içtim ona da çok az bir çay kaşığı veriyorum arada o da yapıyor olabilir ama siz tecrübeli annelerin de görüşünü almak istedim. Şimdiden teşekkürler 🥰 He bir soru daha kızım 2ay 4 günlük bugün boyu 64 cm tartıda ise 5900 gram geldi tabi iki kat kıyafetle sizce gelişimi güzel mi sadece anne sütü alıyor..