Asellmirammm bikac tane dayanamayıp yemiştim problem olmadi bebeğim de okadarda bisey olmaz heralde ama problem bende oldu çok kötü dokundu mide ağrısı bulantısı bağırsaklar mahvoldu 1sene sonra birkaçgün önce yedim bikac tane .hamileyken bazı gıdalar dokunabiliyor demekki .eczacıya bir krem sormuştum gebeyim kullanabilirmiyim diye adam demezmi sen gün içinde ne kadar kimyasala maruz kalıyorsun biliyormusun basit bir keenden bisey olmaz dedi.mantikli aslında düşünsenize elimiz deterjan lara çamaşır suları na giriyor kirli hava soluyoruz vs.