Bebeğim 37 günlük Aslında emzik vermeyi hiç istemiyorum ama çok meme arıyor Bütün gün ağlıyor meme vermeyince karnı tok olsa bile çok emmek istiyor ilk önce Sizce emzik vermeli miyim vermemeli miyim sonra Sizler hangi emziği kullandığınız memnun kaldığınız emzik var varmı 🙄