Beybe Arkadşlar 18 gün oldu normal doğum yapalı epizyotomi dikişlerimde var o gündn beri cok ağır kabzklık geciriyorum doğumda bile bu kdar zorlanmamıştım dikşlerim feci agryor ne yapacam nasıl gecircem blmyorum eczaneden duplac diye şurup içyorm ama fayda etmyor fitilde kullandım olmyor sizce ne yapablirim yardımza ihtycam var 🙏🏼
Mehtaptvz Beybe lifli gidalarla beslenir kayısı yiyebilirsiniz kayış hosafida olabilir kefir bagirsaklari calistirmada cok iyi kefir tüketme bilirsiniz doktorunuza sorarak yemeklerinize probiyotik lif içeren tozlar var kullanabilirsiniz
Deletedmom81 Kuru kayisi kaynatip blenderdan gecirip meyve suyu gibi oluyor zaten sabah ac karinla içince 2 3 saat icinde etkisini gösteriyor gecmis olsun