ZeynepSare9485 Slm arkadaşlar kızımı 2 yaş aşısına görürdüm boyu 83 kilosu 12.300 geldi nasıl herkes boyuna kısa diyo ama doktor boyu gayet iyi bi sıkıntı yok dedi sizinkiler nasıl acaba
elif-emirinannesi ZeynepSare9485 kızımın 2 yaşında iken boy ve kilosunu hatırlamıyorum ama şu an 4.5 yaşında 111 cm 19.5 kilo. O zaman senin tatlı kızın da kilosu ve boyu çok iyi canım. Sağlıklı büyüsün İnşallah
Kfkf Bence normal kiz cocugu ne kadar uzun olabilir… suan benim kizimda 15 gun sonra 2 olcak evde kendim ölçüyorum tartıyorum 12 kilo 81 de boy gayette sağlıklı şükür sıkma canını canim babası 1.80 ama ben 1.60 😂 suanlik bi sıkıntı yok