Cemremir00 Kızlar adetim gittikten 10 gün sonra sadece bir kere leke geldi ama korunuyoruz bebeğim 7 aylık netten araştırınca yerleşme kanaması falan diyo korktum bende test aldım negatif çıktı adetim aralıgın 20 sinde sizce hamilemiym 😏
Tortilla_ Cemremir00 kan testi en net cevabı verecektir. Benimde 3 hafta öldü gelmedi. İdrar testi negatif çıkıyor. Hastaneye kan vericemm ama son 2 haftadır olduğum yerde Corona arttı. Biraz daha bekleyip gidecem
Songul1996 Cemremir00 canim emzirdigin icin gecikme olmasi cok normal uzme kendini hakkinda hayırlısı neyse o olsun hava degisimden de oluyor benimde gecen ay 15 gun gecikmisti
Cemremir00 Songul1996 yok kuzum gecikme olmadı benim kasım da 20 sinde adet oldum on gün sonra yani aralıgın 1 inde leke geldi
CemreKerem35 Cemremir00 yerleşme kanaması genelde 4 5.haftada olur diye biliyorum. Zaten negatif çıktıysa kormaniza gerek yok 💜
Cemremir00 CemreKerem35 sagol canım biraz rahatladım o yerleşme kanaması zaten betayı yükseltirdi dimi cnm
Songul1996 Cemremir00 bende kahve rengi lekenme olmustu test yapmistim 3 kere negatif cikmisti strestende olmustur cnm
CemreKerem35 Cemremir00 tabi ki bende olmuştu hatta ben ilk regl oldum sandım 2 3 gün koyu kahve kanamam oldu sonra bu kadar az kanamam olmaz diye test yaptım 6 haftalık gebe çıktım . Adetin geçmiş olması lazım yani .