Sevgili anneler
Dün akşam bebeğim mama sandalyesinden yüz üstü düştü,sandalyenin ön tarafı açıldı.Alnında hafif kızarık vardı ama bugün,hafif çenesinde morluk var.Çocuk doktorumuz 24 saat takip edin dedi.Bir anormallik yok ama çok korkuyorum.Hastaneye götüremedik pandemiden dolayı.Çok korkuyorum,24 saat geçtikten sonra bir şey olur mu?Başına gelen var mı?Sert zemine düştü.Götürmezsem içim içimi yiyecek.Napıcağımı şaşırdım?