Kizlar 6 ay 2 gün olduk bebeğimin cisli bez sayısı azaldı zaman geçtikçe bu durum normal mi bilmiyorum ama hem emiyor hem de ek gıda başladım yemesinde ya da kilosunda hiç bir sorun olmamasına rağmen anlamadım saatlerdir duran bezi bı aliyorum bez aslında bomboş büyüdükçe normal mi bu durun