Merhaba 34 gün önce sezeryan ile doğum yaptım.Göbeğimin altında hissizlik var.Ağda yaptırmak istiyorum kendim yapıyordum ama cesaret edemedim doktor kontrolüne gitmeden önce yapmalıyım.Doktora sordum yapanlar var dikişlerin sağlam korkma o kadar dedi ama tereddütte kaldım var mı ağda yapanlarınız? Kaçıncı gün yaptınız😳☺️🙏🏻❤️