Kızlar merhaba nasılsınız
1 ay önce oğlum için reklam başvurusu yapmıştık ve bugün bizi çağırdılar gittik İstanbul da oturanlar bilir belki mops ajans kadıköy boğada neyse gittik işte
Oturup konuştuk işte ilk bas fotoğraf çekimi ve katalog albümü olacak denildi bunun karşılığına 200 TL bi ücret tablet ettiler fotoğraf cekilince bebeğin adına özel hesap açılyor ve oraya fotoğraf atıyoruz vs video sete çağırmak isteyen olunca size bildiriyorz evden gelip alıyoruz dediler ama %100 sonuç vermeye de bilir verede bilir dediler eşim istemedi maksat para koparmak hayatım dedi belki de bi şans geliyor tepiyoruz dedim ama istemedi sizce ne yapmalıyız çok kararsız kaldık