Renk Bebeğinize ne zaman su verdiniz? 3 aylığız. Sadece mama alıyor. Her gün agzı temizlensin diye 1 cay kasıgı veriyorum ama doğru mu yapıyorum ki 🤔
CemreKerem35 Renk ben sadece anne sütü alan ogluma 4.ayda vermeye başladım . Mama alsaydı daha önce verirdim
1Ezoo Renk bence daha fazla vermelisin ben mamadan sonra su biberonua veriyordum azicik iciyordu birazda kendi belirliyordu doktora sorarak yaptim bu dedigimi. Bazen az bazen biraz daha iciyordu. Tabi ki mama kullaniyorsaniz su👍🏻
turansmom Renk Bizim evimiz aşırı sıcak oldugundan dolayı bizim bile ağzımız kurudugu icin 1 haftalıktan beri veriyorum, sadece meme günde 2 çay kaşığı kadar☺
Eymenncik Ayindan beri veriyorum çok hareketli bi bebek ve acikmadan asla emmiyor malesef ama su verdigimde kana kana içiyor 3 çay kasigini asla geçmiyorum genede
Aaskoglumm Renk az veriyosn canım bizde mamayla beslendik doktor mamayı sindirmesi zor o yüzden her mamadan snra mutlaka su ver dedi
elfozyil Aaskoglumm ne kadar veriyorsun canım bizde bugün mamaya başladık da 4 aylık ne kadar vermeliyim ? Önceden 2 çay kaşığı falan veriyordum.
Aaskoglumm elfozyil her mamadan snra 4-5 çay kaşıgı veriyodum bazen daha fazla veriyodm istiyodu çünkü
Eternity Renk 2. ayından beri biberona günde 30 cc koyuyodum, her biberondan sonra veriyodum. 15-20 cc içiyordu en fazla. Kaka problemimize çok çok iyi geldi.