Gunes_kiz Merhaba kızlar, Çocuklarınıza bıldırcın yumurtası veriyor musunuz? Veriyorsanız nasıl hazırlayıp veriyorsunuz? Bir de ne zaman vermeye başladınız?
Laraa Gunes_kiz Ben küçükken anneannem sütümün içine çiğ çiğ katıp karıştırıp içirmiş(Doktor demiş) Sürekli ateşlenip hasta olurmuşum 🙏 Bıldırcın diyince aklıma geldi😊
Sarella Gunes_kiz Bıldırcın yumurtası östrojen içermesi sebebiyle yüksek miktarlarda tüketilmesi halinde erken ergenliğe sebep olabilir. Bu nedenle bebeklere her gün değil haftada 1 kez, katı olarak pişirilmiş şekilde verilmelidir
nikimikedi7 Gunes_kiz Bizim iki çocuk doktorumuz da 4 yaşına kadar önermedi. Erken ergenliğe sebep veriyormuş. O yüzden ben de vermedim. Bu konuda çok fazla doktor yorumu okumuştum.
Laraa Gunes_kiz biliyormusun? Ben şok oldum anneannem anlatınca çiğ veriliyormu onu bile bilmiyorum açıkçası 😅
bir_pasa_annesi Gunes_kiz cocuguma vermedim veremem küçük zaten😁ama kendim cok içtim ve bir işe yaramadı😂