[silindi] Kızlar 4 gündür kasiklarim rahmim afedersiniz çok sancım vardı halada öyle miğde bulantısı da dahil adetim biteli 3 hafta oldu test yaptım silik belli oluyor yapıp kenera koydum 1 saat sonra baktım çizgi silik pembe ama belli varmıdır gebelik??
CananAtilla zeynepzeze mrblar yorumunuzu okudum.ben?gebelik testi yaptım 1 saat sonra silik çıktı.sizce geçersiz mi
Annebalisi 1 saat sonra çıktıysa geçerli değil diye biliyorum en fazla 10 dk içinde çıkması lazımdı yanlış hatırlamıyorsam. Erken gebelik testlerinden yapın onlar daha hassas 😌