Mom030 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık olmak üzere. Ek gıda zamanımıza daha var. Bir kaç yakınım parmağının ucuyla yediklerinden az az tattır, ağız tadı oluşsun diyor. Siz nasıl başladınız ?
Mom095 Mom030 tabiki olmaz. Sizin yedikleriniz salçalı tuzlu yada şekerli şeyler. Bebeğe onlar verilmez. Ağız tadı oluşsun ne ya 😂 ilk önce azar azar yoğurt meyve püresi sebze püresi şeklinde ilerlemeniz lazım. Tadım için 4 ay erken bence. Biraz daha bekleyin
Prensesannesii34_ Bizim yediklerimiz tuzlu şekerli , ek gıda da tuz şeker yok . Sizinkileri sever zaten tuzlu oldukları için
Ayperi15 Mamasına koyulan su hariç!Su dahi verilemez 6aydan küçük bir bebeğe lütfen cahillik etmeyin sabırlı olun 6 Aydan sonra yavaş yavaş tadım yaptırırırsınız sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏼❤️
Kuroneko Ağız tadi 4 aylıkken mi oluşuyormuş. Ek gida vakti geldiginde oluşacak zaten bence acele etmeyin