AyselSedarEslem Merhaba arkadaşlar bu gün doktorum sağ göğsüm mastit olduğu için elektrikli sağma Makinesi al dedi ama bulamadık wee sağma Makinesi nasıl sizce kullanan var mı birde nasıl kullanmalıyım
Elisa-m AyselSedarEslem ben wee kullanıyordum elektrikli alana kadar memnundum bir problem yoktu gayet iyi sagiliyordu
SydNhr AyselSedarEslem tam bir pişmanlık. Asla sağa adım onunla. Elektrikli değil ama çok iş görüyor Mochi. Hem de bir yandan işini bile yapıyorsun
idil1990 Zuhal1414 yigenim gitti bugun mastit demis sikayetlerini yaziyorum gogsu asiri sismis pancar gibi bole damarlari cikmis elini bile suremiyordu. Sktiginda bi delignde az bisi intihap geliyordu. Sitmalandi tum gece ates ter usume hali hic yoktu. Bi tur enfeksiyon belirtileri iste oyle diyim.
idil1990 AyselSedarEslem antibiyotik vermis gecmezse genel cerraha git erteleme vicuda yayilabilir intihap demis.
Guzelgozlum AyselSedarEslem ben mastıt oldum ve düzenli emzirdim ve bebeği ters emzirmeyi deneyin bende çok ise yaramıştı
Guzelgozlum AyselSedarEslem ikisinide emzirdim bebek bası sağda ilken sol göğüsü verin soldaki iken sağı verin