Merhaba herkese. Annem komşumuzun sorumsuzluğu sebebiyle koronaya yakalandı. Annem özel bir sebepten rahatsızdı. Ve geçmiş olsuna gelmiş anneme. Annemler korona olduğunu bilmiyorlarmış. Aradan bir kaç gün geçtikten sonra annemi aramış ve utanmadan teyzecim biz karantinadan çıktık koronaydik demiş. Ve suan bu sorumsuzluk ve onemsememezlik yüzünden annem hastanede yoğun bakımda. Lütfen siz siz olun evinize kimseyi bu donemde almayın.