tavsancikinannisi uyku eğitimini kendiniz deneyin. 2bin yazık yani gerçekten açıkcası verebilcek durumdayım ama asla vermem yani. O parayı çocuklarıma harcarım ben. Ben netten baya araştırdım. Sonra bir gün uygulamaya koyulfum öncelikle muhakkak bir uyku rutininiz olmak zorunda ve uyku saatleriniz. Mesela ben ilk başladığımda 22 30da başladım şuan 21 00a düştü uyuma saati zamanla azalıcak. İlk gün tam 50 dakika sürdü bebeğimin uykuya geçmesi. Bebeğim 7 aylık bu arada. Sadece beşikte sallayarak uyuyordu. Zamanla sürekli uyanmalar sallanmadan geri uyumamalar başladı. Neyse ilk gün yatırdım beşiğine ne yapmaya çalıştığımı anlamadı tabi şapşik gülüyodu bana falan😁 bi 10 dakka öyle geçti gülüştük öpüştük koklaştık😍 sonra tabi uykusu geldi başladı mızmızlanmaya çünkü sallamamı istiyo, ninni söyledim sürekli sırtınu karnını okşadım baktım ağlamaya başlafı aldım kucağıma sırtını pışpışladım sakinleştirdim geri yatırdım. Bu bi 40 dakka s0rdü arada elini tuttum falan tam 50 dakka sonra uyduu sabrettim ama hiç ağlatmadım. Ertesi gğn gğndğz uykusu tam 25 dakka sğrdü yine yatır kaldır yaptım. Sonra 15 dakkaya düştü bu süre sonra 2 3 dakka derken birde baktım ki benim kız beşiğibe koyduğum gibi gözlerini kapatmaya başlıyo mutluluktan ağlıcaktım😍