merveguliz Kızlar merhaba. Hamilelikte oluşan genital ve kol altı kararmalarınız kendiliğinden geçti mi yoksa kozmetik ürün kullandınız mı ? Kullandıysanız hangi marka kullandınız?
RabiaK merveguliz 45 günlük anneyim daha geçmedi zaten 6 ayı buluyormuş geçmesi. Yüzümdeki lekeler için Madecassolle E vitamini ampül kullanıyorum baya azaldı lekeler. Karnımdaki ve koltuk altımdaki kararmalar içinde madeleb ve biolog leke kremi kullanıyorum
Mom064 merveguliz vallaha benim boynumda bi iz oldu sanki siyah kolye gibi😂gören sanıyodurkş hiç kese atmıyom😂😂
Birkucukeylulmeselesi merveguliz canm duştan duşa kesele zamanla beyazlar ben şok olmuştum hamileyken derimi kazırdım gram değişmezdi ağda da bazen böyle bi tık açılırdı doğumdan sonra elimi bi sürdüm amaan kir gibi çıktı zamanla her kesede düzeldi
Mom095 merveguliz benim bikaç ay sonra kendiliğinden geçti canım. Kese krem vs bişey yapmadım. Hem özel bölgem hem koltukaltım hemde göbeğimde oluşmuştu 😬