Allah isteyene versin bebeğim 10 aylık ve daha öok küçük.. Göreceği çok günler var peşinden daha çok koşacağım onunla ilgilenmem daha doğru olacak bi de doktor sezaryen sonrası en az 18 ay geçmeli dedi. Ben korunduğum için üzüldüm yani zaten istemiyordum. Eşim de erken diye düşünüyor. Dilerim senin gönlünden geçen olur 😘😘