Lolisim bu testler bozuk olabiliyor o yüzden dedim kan tahlili verin net sonucu öğrenirsiniz. Bende 2,5 ay oldu doğum yapalı henüz hiç adet olmadım. Doğum sonraki 1 hafta kadar kanamam oldu o kadar. İlk 1 yıl düzensizlik olabiliyor deniliyor. Çocuk düşünmüyorsanız eşiniz korunabilir yada spiral gibi korunma yöntemlerini kullanabilirsiniz. ☺️