endil kardeşim ve benim aramızda 1 yaş 9 ay var. Oyun arkadaşıydık, yoldaştık, ikiz gibi büyüdük. Oğlumun da bir kardeşi olmasını benim yaşadıklarımı tatmasını çok isterim ama ikinci çocuk için cesaretim yok, büyük konuşmayı sevmem ama asla düşünüyoruz eşim de ben de.