Ebrel babaannesi bakıyor.bence çok da güzel bakıyor. 11 aylık benim oğlum, o da püre şeklinde yediriyor. korkuyo çünkü yutamaz boğazına falan takılır mı diye. ben bile korkuyorum haklı kadın. akşamları ben köfte falan yediriyorum. sonuçta annelerimiz bizleri de büyütmüş. çocuğunuza karşı sabırlıysa (ki eminim öyledir) çok dert etmeyin bence. insanlar küçücük bebeklerini bakıcıya bırakmak zorunda kalıyor, halimize şükretmemiz gerek