Ben sütün doğumdan sonra doktor yetersiz dediği için emzirme arkasından mama vermeye başladım. Sütümün artması için emzirme sonrası sütümü sağdım, ne kadar sağarsan ve emzirirsen o kadar sütün artar dediler bende işe yaradı. Sütüm arttıkça mamayı bıraktım. Süt artıran çay ve besinleri kullandım gün içinde.Sütüm yetmediği yerde de mama yerine sağdığım sütü veriyorum.