Kızım 3 aylık olcak rotavirüs aşısı 6 aya kadar tüm dozların bitmesi gerekiyormuş ben de yaptırmayı düşünüyorum fakat iki firmanın sattığı varmış öğrendiğime göre biri 2 doz diğeri 3 dozdan oluşuyormuş .. yakın zamanda yaptıran var mıdır hangisini yaptırdınız ?