Mom0971 benim bebeğim 3 aylık 2 aylıkken başladı elini emmeye bende kitap da okumuştum keşfettikleri için hiç bir müdahale de bulunmayın diyordu bende bulunmadım emziği çok güzel alıyordu şuan hiç almıyor elini emerek uyuyor ilk aşaması şuan onun elini emmesi daha sonra farklı şeyler kesfedicekler bırakın rahatlıkla emsin bence 🙂