bebegimin burnunun ucunda var mor gibi doktor hemanjiom dedi zamanla geçer dedi başına gelen bu konuda yardım edebilir mi bebek düşmesin burnunun üstüne dedi burnu kanar başka sıkıntı olmaz dedi ama ben çok endişeliyim dogum lekesi sanmıştım iyiki gitmişim 😔😔😔