Azra12 Merhabalar K vitamni aşısı vurulduğu halde göbek bağı kanaması durmayan varmı biz bugün olduk doktor 2 gün takiple eğer geçmezse çocuk cerahisi müdahale edicek dedi nasıl bi müdahale başından geçen varmı yardımcı olursanız çok sevinirim
Sevimliannee Azra12 k vitamini ignesi dogdugunda yaptılar ilk. Bag düştükten sonra kanaması vardı tekrar yapıldı belki tutmamıstır ihmal edemeyiz diye. Bide gümüşle yaktılar. Tekrar vurdular mı size?
Btlbrssk Azra12 merhabalar K vitamini doğumda vuruluyor kızım 5 günlükken idrarında kan vardı tekrar 1 mg K vitamini yaptılar durdu göbek bağını bilmiyorum canım
Azra12 Sevimliannee Gümüşle yakmıştı geçen hafta bugünde iğne vuruldu daha devam ederse sonraki müdahaleyi merak ediyorum inşllah kurur😢
Sevimliannee Azra12 anladım canım bizim igneden sonra yine cok hafif iki gün geldi ama durdu sonra. Sonrasını bilmiyorum inşallah vardır bilen geçmiş olsun🥰