Kızlar yaa sütüm olmasına rağmen oglum yavaş yavaş uzaklaştı nerdeyse hiç emmiyor artık sadece gece bir yada iki kez emiyor gündüz hiç almıyor alsada ciddi derecede canımı yakacak şekilde ısırıyor ve bırakıyor. Safra kesemden rahatsızım 2 ay kadar önce serum takıldı ilkkez sonra agrı atakları geçirdigim bir kaç kez daha serum taktılar ondan sonra sütüm azaldı acaba tadıda degişmiş olabilirmi ondan dolayımı uzaklaştı, bende haliyle aç oldugu için formül mama verdim ve şimdide iyice uzaklaştı gerçi bu ara diş sorunuda var mamayı yada ek gıdayıda çok iştahlı yemiyor hatta çogu zaman istemiyor ama sütüm oldugu halde emmemesi beni çok üzüyor😔😔