Cgdm1 3 aylık olduk biz de, doğduğundan beri bebek tırnak makasıyla kesiyorum ben de, korkmayın normal tırnak makasları gibi değil, daha nazik kesiyor ama yine de çok yavaş kesin…
Ben ilk zamanlarda emerken kesiyordum, zor oluyordu ama başka türlü kestirmiyordu. Zamanla alıştı, korkusu geçti, artık keyfi yerindeyken kesiyorum…