Kivicito Aysduha dün sağlık ocagındaydım bıngıdlagımız kapanmamış kullan dedi ve salgın dönemndr d vtami cok önemli devam et dediler bu arada bebişim 1 yaşında
Vera1810 Aysduha bana da aynısını dedıler kan değerlerine baktırdım ham d vitamini hem b12 cok düşük çıktı şimdi tekrardan ilaç a basladık
Aysduha Vera1810 bız kanı kullanıyoruz ama d vıtamını de kullanayım çünkü onun tahılli fln yapılmadı hıc
Balbocegi Aysduha bir yaşında kan testi yaptırılması gerekiyor. Gerekli değerlere bakıyor doktorlar. Ona göre karar veriyorlar
Hunilianne Aysduha bir yaş kontrolünde sordum doktorumuz devam dedi. zaten ülkede genel olarak eksik konumumuzdan dolayı ama İsterseniz tahlil yaptırın ona göre devam esersiniz
Mucizem_0809 Aysduha doktorum kan damlasını tahlil yaptır ona göre bakalım devam mı tamammı diye ama d vitaminini en az 3 yaşına kadar kullansın dedi hatta şu virüs ortamında siz bile kullanın ihmal etmeyin dedi
Vera1810 Gamzesylu-06 canım sadece nutrigen b12 dil altı spreyi verdı ve d vitamini tekrar baslattı bu arada canım belirtmemişim kızımın değerleri düşük
Gamzesylu-06 Vera1810 bizim b12 miz düşük çıktı sprey damla verdi doktor 14 gün kullan sonrada her pazar günü demişti yiyen bi çocuk da değil nasıl gececek anlamadım
kokusudalin Gecen ay bingildak kontrolü yapıp artik kullanma dedi bize tahlil yapılmadı bende kullanmadim icime kurt düştü şimdi ya