Oğluma doğduğu günden bezi bırakana kadar BİM’in bezini kullandım . Çok memnunum . Bütün bezler bebek aşırı çiş kaka yaptiginda sizdirir . İki yılda üç dört kere ancak yasamisimdir sizdirma falan . Şimdi 22 günlük kızım var ona da BİM’in bezini kullanıyorum . A 101 denemiştim ama BİM’in ki daha güzel gelmişti .