Ertugrulzehrs bebek icin bisey diyemem ama kendimden ornek verebilirim
15 yasindan beri gozluk kullaniyorum ve astogmat ara ara kayboluyor. 2 sene astigmatli gozluk kullaniyorsam 4 sene astigmatsiz kullaniyorum, caninizi sikmayin. Insallah komple yok olur