2 hafta önce doğum yaptım .. Dikiş yerimde ilk sağ tarafta şişlik vardı, dünden beri sola doğru şişme yayılıyor .. hafif kaşıntı ve sızı var normal mi? İyileşme sürecine mi girdi yoksa tam aksi kötüye mi gidiyor? Yaşayan arkadaşlar var mı aynı sıkıntıyı?