Biz de en geç 8de yatağa geçiyoruz gün içi uykularında bi düzen yok ama 6dan sonra uyutmuyorum 7 buçk 8de yatağa geçiriyorum kremliyorum geceliklerin giydir emzir derken en son sallayarak uyutuyorum ama yine saat başı uyanıyo 🤷🏻♀️ tam dalması 10u buluyo bazen 🙄
Önceden ben de uykusuna dikkat etmiyordum salonda uyutmaya çalışıyordum yatağa 11 12 de geçiyoduk uyumuyordu haliyle gece 2 3 lere kadar 🤦🏻♀️ ama bi gün 4 aylık falandı tesadüf akşam 7buçukta yata odasında uyuttum. aralarda emzirme hariç uyanmadı sabah 8e kadar ben şok 😅 o gün dedim herhalde bu saatlerde uykusu geliyo da ben anlamıyormuşum çocuğu 🥴 ogün bu gündür akşam 8i geçirmeden yatak odasına geçiyoruz 👍🏼😅 (bu arada 1 hafta sonra 8 aylık olacak)