Hanımlar ben 8 ay 15 günlük kızımı 6 ay aşısı na götürdüğümde 9.ncu ayda tekrar getirin aşı olacak dendi ama benim bildiğim 6 ay aşısından sonra 1 yaş aşısı var ne aşısı olduğunu sorduğumda bu aşı virüsten sonra çıktı çocuğu aşı yapmaya getirmeden 1 hafta önce yumurtayı beyazıyla birlikte yedirmeye başla bu aşı alerjisi varsa ortaya çıkarır dendi 22 aralıkta yapılıcak bu aşı soğuk zincir aşılarından yalnızca salı günleri yapılabiliyor muş var mı aranızdan bebeğine bu aşıyı yaptıran veya duyan lütfen yardım