Bebeğim 13 günlük ve sürekli emmek istiyor. Ağzından meme çıktığı an uykudan uyanıyor ve ağlıyor. İlk doğduğu günden beri sürekli meme verdim. Sık sık emzir dediler ama alışkanlığa dönüştü. Hep istiyor bu emzirme düzenini nasıl yapmalıyım? 2 saatte bir emmesi gerekiyormuş. Yarım saat emip 2 saat sonra tekrar emmeliymiş ama ben bu düzeni oluşturamadım. Bunu nasıl sağlayabilirim? Tecrübelerinizi benimle acil paylaşırsanız çok sevineceğim. Şimdiden teşekkürler.