Betsel Mandıradan alıyorum normelde yasak günü gidemeyince a101 den aldık iyiydi bence ama market olduğu için insan kararsız kalabiliyor başka tüketen varmı
Mdhaaa Betsel ben bir kere aldım çok kötü kokuyordu yumurta iğrendim resmen son K. Tarihi geçmemişti aöa yine de kokuyordu dikkat edin