Sunshine evlenmeden önce bende olmuştum
özellikle geceleri çok daha fazla kaşınıyordu ama ben alerji falan sandım
en son dayanılacak gibi değildi artık kaşırken kanatıyordum ve doktora gittim
adam görür görmez uyuz var dedi
bana ve aile bireylerinin hepsine bir losyon yazdı
gece yatmadan önce bütün vücuda süreceksiniz (tırnak altları dahil) ve 12 saat boyunca vücudunuzda kalıcak sonra duş dedi
ellerimi yıkasam bile tekrardan losyonluyordum
ailedeki herkes böyle yaptı ( tamamen bitmesi için ailede uyuz olmayan varsa bile kullanmalı losyonu)
1 hafta boyunca her gün çarşaflarımı değiştirdim
evdeki tüm kıyafetlerimi (mont, çorap, iç çamaşırı aklınıza ne geliyorsa) hepsini yıkadım.
Evi bir güzel süpürüp çamaşır suyuyla sildim
ve 3 günde kaşınmam 2 hafta içinde de yaralarım düzeldi
çok berbat birşey Allah şifa versin canım🤲🏻