2 aylık bebeğim var burnuna her hangi bir damla felan kullanmak istemiyorum. Yasadığım talihsiz bir olaydan dolayı. Burun aspiratörlerını illa damla ile felan mı kullanmak lazım. Banyodan sonra kullanılmaz mı yada doğal daha kullanılabilir bir yontem varsa
Fizyolojik serum felan demeyin artık korkutma yapmam onu. Onerilerinizi bekliyorum