Bebegi kucuk olup yeniden hamile kalan varmi? Ozellikle sezeryanli arkadaslar, vucudunuza zarari oldu mu? Bebegim 4 aylik, esim ikinci cocuk olsun doguya gitmeden diyor. Hamile kalsam bebegim dogana kadar ilk cocugum 1 yas 2 veya 3 aylik felan olmus olacak. Biryandan birlikte oyunlar oynayarak buyurler diyorum obur yandan tekrardan ayni zorluklar ve budefa 1 yasinda bi bebegimde ekstra zorluk olacak napacagimi sasirdim. Tecrubeli anneler, neler yasadiniz iyi veya kotu olarak simdiden tesekkur ediyorum 🙏😊