Kızlar 3 aylık bebeğimin saçları açık kahve gibi kumralımsı doğduğunda koyu kahveydi gün geçtikçe açılıyor saç diblerindede bir sarılık var . benmi öyle yoruyorum acaba böyle olupta rengi sornadan sarı olan varrrrmı tecrübeli anneler😅 bu arada dipnot ben sarışınım eşimde açık tenli hep beklentim sarı bi bebekti galiba😅