Mom35 Kızıma bu bottan almak istiyorum. İnternetten alacağım için deneyip inceleyemiyorum. Hm’den ayakkabı, bot alan var mı? Kalitesi kalıbı nasıl
sizdenbiri34 Mom35 https://imgyukle.com/i/Y5apeI bende bunu almistim daha ayağına olmuyor ama güzel içi falan kürklü im den kendime aldığım bi vanet vardı bekarken hala duruyor sağlam
Mom35 mariecurie20 Bende önceden spor ayakkabı falan almıştım ama daha önce hiç çocuk ayakkabısı almamıştım o yüzden tereddütle kaldım
Mom35 sizdenbiri34 sitede bu modelden göremedim. Benim beğendiğim modelin içide peluş ama emin olamadım iyi yorumlar gelmedi
NiDaAli_o Mom35 ben sandalet aldım berbat ilk giyşte yırtıldı o gün karar verdim boyle yerlerden ayakkabı almamam gerektiğini
Mom35 Kelebegim Kış olmasaydı kısa spor ayakkabi almak istiyorum viccodan beğendiklerim var ama botlar genel olarak bu tarzda sanırım
Cicismoms Mom35 aynen cnm nerden almış sormadım mağaza olarakn ayaklarını vurdu yeni yeni yürüyor aynı modelden HM marka
Neib Mom35 bana hediye gelmişti canım ama hiç giydirme fırsatım olmadı aynısının kahve modeli,dokundum içi tabanı yumuşak kızım 14. Ayının içinde dışarda yürümedi hiç daha cesaret edemedik o yüzden öylece duruyor😊
Mom35 Neib Tarz olarak çok beğendim. Keşke yakından inceleme fırsatım olsa. Benim kızımda 14 aylık. Dışarı çıkınca kucakta yada bebek arabasında durduramiyorum ☺️
Neib Mom35 bence al canım çünkü görümceler vs de hep kullandı onlar memnundu banada hediye geldi bende kullanacağım açıkçası yani içi yumuşak ve taban yumuşak soğuklarda spor ayakkabısı vs soğuk olabilir