Nefhaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık ve diş çıkarma döneminde çok huzursuz damakları da şiş ve kızarık . Diş topu kullanıldığını duydum ama pek bir bilgim yok kullanıp memnun kalan var mı acaba .
Deletedmom60 Nefhaa görümcem kullanıyordu çok memnun kaldı biz de diş çıkarma dönemine gelince onu alacağız
Oflu61 Nefhaa kullanmadım ama kullananı duydum memnunlardı. Sanki türkiyede satışı yok diye biliyorum ama yanlışta biliyor olabilirim
Nefhaa Deletedmom60 evet birkaç kişiye sordum memnun kaldıklarını söylediler ama içime sinmeyince buraya da sorayım dedim teşekkürler