Lolisim ya bende şuan aynı şeyleri yaşıyorum geceden sancı çekiyorjm yarın olcam sanıyorum sabah kalkıyorum birley yok . Kaşık ağrısı bel ağrısı çekiyorum günlerdir . Test aldım negatif çıktı ama hala bitmedi sıkıntılarım yarın kan tahlili vermeye gidicem . Bide yoğurt gibi süt kesiği gibi akıntılarım var