Eşim dün test verdi pozitif çıktı belirtiler sırf ağrısı ve sıtmalanmasıydı. Bize test yapmadılar nasılsa aynı evdesiniz belirti sizdede olursa pozitifsiniz işte dediler mükemmel bir çalışma yani gerçekten… nasıl yaklaşmalıyım napmalıyım bilmiyorum karşı dairemizde kaynanam var oraya git annen baksın sana cocuga bulaşcak yoksa diyorum annesi bile istemiyo gel demiyo ogluna. Eşim mutfak salon heryeri geziyo dinlemiyo ben oglumla bi odada kaldım hapis gibi amacım onu korumak. E yemek hazırlicam çatalı bıçağı dokuncam nasıl yapıcam nolur atlatanlar anlatsın🥺