Öncelikle sütüm yok demeyi birakman gerekli. Ben bol su, dereotu ve bozadan fayda görmüştüm. Baslarda biz de mama takviyesi yapıyorduk, bıraktık çok şükür. Biberona alıştığı için seni biraz zorlar ama uykuluyken falan ver, sürekli meme teklif et, bikma. Bir de ben mochi pompanın faydasını çok gördüm. Ama dediğim gibi her şeyden önce sütün olmadığını dile getirme, sütün geleceğine inan bu çok önemli.